Friday, December 28, 2012

Trend Fashion 2012


Trend Fashion 2012

Trend Fashion di tahun 2012 kali ini ialah bertemakan chic but glamour. Dalam suatu peragaan busana  yang diadakan oleh designer bernama Celine Waang, para model dalam ajang peragaan busana tersebut membawakan busana yang menjadi trend saat ini. Celine memakai semua model wanita dalam fashion show nya tersebut. Salah satu yang dia tonjolkan dalam peragaan busananya ialah semua memakai baju simple, casual, unik, dan juga berani. Perpaduan warna amat ditonjolkan disini.

Busana yang menjadi ikon trend fashion 2012 pada saat itu ialah seorang model yang memakai stripes warna belang-belang dengan bahan acrylic biru, dan bawahan skinny animal print. Model tersebut juga menggunakan sepatu kets senada dengan stripes nya. Model tersebut terkesan girly dengan bawahan stripes yang bergelombang, dan juga glamour dengan kalung rantai warna gold, ditambah make up coral, menjadikannya sedap dipandang mata.

Busana Dalam Trend Fashion 2012


Busana lain yang menjadi symbol trend fashion 2012 ialah sebuah rok mini silver yang dipakai seorang model berambut cepak. Atasannya ialah Sabrina flowery dengan aksen balon dibawahnya. Model tersebut Nampak berani dengan rambut cepaknya yang berwarna merah, namun tetap terlihat centil dengan rok mini dan atasan flowery kuning. Ia memakai tas warna silver dengan slayer warna kuning yang dililitkan di tasnya. Sungguh mewakili ikon remaja yang fresh dan simply.

Yang terakhir ialah juara dalam trend fashion 2012. Seorang model yang menjadi pamungkas, dikeluarkan di akhir acara. Ia menggunakan dress warna peach dengan kalung marble warna orange. Dress selutut dengan aksen pita di pinggang menambah cantiknya sang model malam itu. Stiletto berwarna senada dengan aksen blink-blink semakin membuat model itu Nampak glamour. peragaan busana tersebut memang khusus mewakilii jiwa remaja yang energik namun tetap girly.

No comments:

Post a Comment